RSS

Sambutan Hari Guru/Ibu







M
ajlis Hari Guru/Ibu telah diadakan pada Jumaat lepas (22/5/09) bermula dengan sembahyang Magrib dan tazkirah. Sejak pagi lagi kaum ibu telah datang untuk membantu menyediakan makanan dan bergotong-royong untuk majlis ini. Menu khas malam tersebut ialah Nasi Goreng Cina dan Ayam Bakar...

Sebelah malam pula berbondong-bondong ibubapa dan jemputan telah hadir. Majlis dimulakan dengan ucapan dari Pengurus Az-Zahra', Wakil Guru dan Wakil Jabatan PASTI Kawasan. Selepas itu tayangan multimedia berkenaan situasi pembelajaran adik-adik, disambung dengan Multimedia khas untuk ibu-ibu.

Ada diantara adik-adik yang menangis bila melihat multimedia tersebut. Kemudian disertai acara penyampaian hadiah untuk adik-adik yang berjaya menjadi Johan(bolasepak) sempena Sukan Bolasepak dan bolajaring (saguhati) peringkat Kawasan Temerloh baru-baru ini. Semua adik-adik diberi hadiah walaupun tidak mewakili Az-Zahra'.

Diharap ibubapa berpuashati dengan menu dan program malam tersebut. Kalau ada sebarang kelemahan dan kekurangan mohon dimaafkan.

0 comments:

Copyright 2009 PASTI AZ-ZAHRA'. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy | This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates